Dobrodošli u Renault Trucks
Ferronordic GmbH
Renault Trucks dealers at Bingen, Germany
Zatvoreno
Prikazati broj
Radno vrijeme recepcije
| ponedjeljak | 07:45 / 18:00 |
| utorak | 07:45 / 18:00 |
| srijeda | 07:45 / 18:00 |
| četvrtak | 07:45 / 18:00 |
| petak | 07:45 / 18:00 |
| subota | 08:00 / 13:00 |
| nedjelja | - |
Usluge
| ponedjeljak | 07:45 / 18:00 |
| utorak | 07:45 / 18:00 |
| srijeda | 07:45 / 18:00 |
| četvrtak | 07:45 / 18:00 |
| petak | 07:45 / 18:00 |
| subota | 08:00 / 13:00 |
| nedjelja | - |
Dijelovi
| ponedjeljak | 07:45 / 18:00 |
| utorak | 07:45 / 18:00 |
| srijeda | 07:45 / 18:00 |
| četvrtak | 07:45 / 18:00 |
| petak | 07:45 / 18:00 |
| subota | 08:00 / 13:00 |
| nedjelja | - |
General manager
Cedric Ultes
+49 6721400015
cedric.ultes@ferronordic.com
+49 6721400015
cedric.ultes@ferronordic.com
4.2 / 5
126 reviews
26 srpanj 2025
Dennis Gentner
Hladno napušten od strane ovlaštenog Iveco servisa – i obitelji s troje male djece.
Putovali smo u našem kamperu Iveco Daily kada se iznenada upalila crvena lampica za ulje i motor je prešao u hitni način rada. Zastrašujuća situacija – pogotovo kada putujete s troje male djece. U nadi za brzom pomoći, kontaktirali smo ovlašteni Iveco servis u blizini naše trenutne lokacije. Ono što smo tamo doživjeli bilo je jednostavno neodgovorno.
Unatoč višekratnom objašnjavanju naše situacije – vozilo u hitnom režimu, obitelj s troje male djece, nikako da nastavimo – hladno su nas odbili. Bez pokušaja da nam izađu u susret, bez ponude brze dijagnoze, čak ni riječi sućuti. Umjesto toga, rečeno nam je da "nažalost nemaju kapaciteta" i da ćemo se morati dogovoriti redovito – barem za nekoliko dana.
Ta ravnodušnost prema obitelji u akutnoj hitnoj situaciji bila je šokantna. Doslovno smo stajali ispred radionice s vozilom koje više nije bilo sigurno za vožnju i jednostavno su nas ignorirali. Nema pomoći, nema alternative, nema naznaka drugih opcija. Ostali smo visjeti - i to na način kojem je nedostajalo bilo kakvog osjećaja za ljudskost.
Ono što je posebno gorko je da se radi o ovlaštenom Iveco servisu. Od radionice poznate robne marke ne očekuje se samo profesionalna kompetentnost, već i minimalna razina odgovornosti prema kupcima – posebno kada su u pitanju djeca. Umjesto toga, prema nama su se ponašali kao da je naša situacija potpuno nevažna.
Ovo iskustvo ozbiljno je poljuljalo naše povjerenje u marku Iveco. Kada radionice koje posluju pod imenom renomiranog proizvođača nisu spremne pomoći niti u očitoj nuždi, postavlja se pitanje ima li služba za korisnike uopće tu više ulogu.
Na kraju smo morali pomoći sami sebi – pod ogromnim stresom i neizvjesnošću. Ova recenzija služi kao jasno upozorenje: Svatko tko vozi Iveco vozilo i treba mu pomoć, ne treba se oslanjati na ovlaštene radionice koje će im pomoći u kritičnim situacijama. Nažalost, naše iskustvo pokazuje suprotno.
13 veljača 2025
Thomas Emmenthal
Dobio sam vrlo prijateljsku dobrodošlicu, a usluga je izuzetno dobra. Popravci na mom Ivecu također su dobro obavljeni. Osjećam se dobro u ovoj radionici i mogu je preporučiti bez oklijevanja.
7 veljača 2025
Erik Sabo
Bezobrazluk, bahatost, stigao sam s nefunkcionalnim web preglednikom na putu za Englesku i uopće mi nisu htjeli pomoći. Hvala
24 travanj 2024
Kai Hinz
Vrlo ljubazni i uslužni. Osoblje servisa za dijelove učinilo je više od toga i uspjelo je riješiti moj problem na zadovoljavajući način. Hvala vam puno.
17 veljača 2025
Huy Tran
Hvala vam, g. Emmenthal, na pozitivnoj recenziji. U ime Ferronordic Bingena, uvijek ste dobrodošli.