Share

Svjedočanstvo

Renault Trucks K - Lithuania - Vilniaus Regiono Keliai

Izgradnja

RENAULT TRUCKS K - LITHUANIA - VILNIAUS REGIONO KELIAI

Javna služba za održavanje cesta oko Vilniusa zadužena je za čišćenje snijega i posipavanje soli na lokalnim cestama kako bi se osigurala sigurnost vozila u prometu. Saulius Batvinksas, na čelu mehaničkog odsjeka društva, sastavlja popis prednosti kamiona Renault Trucks K opremljenog ralicom

VILNIAUS REGIONO KELIAI 

 

1990 : godina osnutka.

300 : broj radnika.

BROJ KAMIONA : 32 s kiperima, od čega jedan kamion Renault Trucks K i osam kamiona Renault Kerax.

2 000 KM : duljina asfaltiranih cesta koje treba održavati.

VILNIAUS REGIONO KELIAI
Zašto ste odabrali kamion Renaul Trucks K?

Saulius Batvinskas — Sastavili smo popis naših zahtjeva i natječaj je pokazao da Renault Trucks K odgovara našim očekivanjima. Savršeno je prilagođen našim ograničenjima, a to je ono što tražimo: razumnu potrošnju, naravno, ali i snagu kako bi izdržao temperaturna odstupanja i probleme korozije.

 

Koji su njegovi glavni aduti?

S.B — Snaga motora i sustav kočenja visokih radnih značajki. Vozilo ima u potpunosti zaštićene bubanj kočnice. Vrlo su korisne i učinkovite kada ljeti radimo u jamama ili zimi na cestama. Također ima funkciju smanjene brzine. To je prednost zimi pri sipanju soli koje ne zahtijeva vožnju velikom brzinom.

5%

Ušteda goriva na kamionu Renault Trucks K u odnosu na ostala vozila u voznom parku.

Ide li potrošnja goriva u prilog vozilu?

S.B — Naša vozila puno troše zbog velikih opterećenja. Renault Trucks K troši 5 % manje od naših ostalih vozila. Spremnik je zapremnine otprilike 350 litara i njime možemo prijeći između 500 i 600 kilometara.

VILNIAUS REGIONO KELIAI

„S vozilom Renault Trucks nismo imali problema.”

Saulius Batvinskas
What conditions do your vehicles work under?

S.B — This was specified in our technical requirements: vehicles must be able to operate at temperatures ranging from –40°C to + 40° C. This winter, despite negative temperatures as low as – 30 °, our Renault Trucks vehicles had no trouble starting. Other advantages offered by the Renault Trucks K include its steel bumper and the fact that all the vital units are well protected.

 

 

What kind of equipment helps drivers in their work?

S.B — The shape of the rear-view mirrors provides a very broad view and the side mirrors are well protected from snow and splashes. The wheels, recessed under the vehicle, do not send out splashes on the sides. As for in-cab comfort, Renault Trucks has thought of everything. The height and back of the heated seats are both adjustable. Our drivers also particularly appreciate the cab’s ample dimensions. This is very convenient, especially if they’re carrying a box of tools for their work.

 

MIŠLJENJE
RENAULT TRUCKS K - LITHUANIA - VILNIAUS REGIONO KELIAI

Ricardas Kasperavicius, vozač kamiona Renault Trucks K.

Aktivnost Ricardasa Kasperaviciusa (36) ovisi o vremenskim uvjetima. Za čišćenje snijega ili posipavanje soli, rad noću ili u špici, on intervenira na jednoj od glavnih cesta koja vodi od Trakaija, malog povijesnog sela, do Vilniusa 30 km dalje.

Došavši u društvo prije 15 godina, kaže: „Pravo je zadovoljstvo voziti Renault Trucks K, sve je tiho, nema nikakvih vibracija.“ Ove su zime u Litvi temperature značajno pale, a snježni pokrov bio je velik. Za Ricardasa, Renault Trucks K savršeno odgovara dijelu ceste o kojoj se brine. „Možemo utovariti otprilike 11 tona soli ili pijeska, više nego s ostalim kamionima“, objašnjava. Smanjena potrošnja goriva druga je jaka strana kamiona Renault Trucks K. Ne mogavši reći točnu brojku, Ricardas na svakom od svojih kruženja utvrđuje da se često vraća s više od polovice napunjenog spremnika. Posebno prilagođeno gradskom okolišu, vozilo je opremljeno dvostrukom ralicom. „Time odradimo više posla i brže. Za ono što danas radim sam nekada su bila potrebna dva vozila“, ističe Ricardas. Ali brzina mora biti usklađena sa sigurnošću, osobito u lošim vremenskim uvjetima. Vozač mora oprezno upravljati prednjom i bočnom ralicom. Brojne radnje koje treba obaviti, kao što su nadgledanje ceste, provjera očišćenosti i kontrola posipavanja soli, događaju se gotovo istovremeno i zahtijevaju visoku koncentraciju. „Treba biti oprezan, sve se radi retrovizorima“, napominje vozač. Budući da se Trakai nalazi u poljoprivrednoj i šumovitoj regiji, Ricardas se ponekad kreće neravnim terenima gdje postoji opasnost od zaglavljenja. Blokada diferencijala tada je vrlo korisna.

„Kada vozimo poljima, stražnji kotači proklizavaju. Tada se uključuje blokada i zaista olakšava zadatak. Korištenje tog sustava omogućuje pomoć drugom diferencijalu i vozilo se lakše kreće“, objašnjava vozač.